Takii en Go Products introduceren UNIO
26 juli 2019 --- Veredelaar Takii en plantuienspecialist Go Products intensiveren hun samenwerking met de introductie van ‘UNIO’, een nieuw merk voor plantuien. De alliantiepartners willen zich met UNIO doelgerichter profileren en positioneren in de plantuienmarkt. UNIO’s missie: de groei van de teler versterken.
De Japanse veredelaar Takii en de Nederlandse plantuienproducent Go Products werken al geruime tijd succesvol samen op het gebied van plantuien. Een exclusief strategisch partnerschap in combinatie met een nieuwe merkidentiteit was dan ook een logische stap op weg naar een gewenste, leidende marktpositie in plantuien.
Eerder dit jaar ondertekenden beide familiebedrijven een samenwerkingsovereenkomst op het hoofdkantoor van Takii in Kioto, Japan. “Een mijlpaal in onze samenwerking en voor mij persoonlijk een bijzonder moment. Na 18 jaar pionieren is Go Products, ook mede dankzij mijn zoon Arjen, uitgegroeid tot de professionele organisatie die ik voor ogen had.”, aldus Hans Goud, oprichter en mede-eigenaar van Go Products.
De afgelopen maanden hebben de twee bedrijven achter de schermen gestalte gegeven aan het nieuwe plantuienmerk ‘UNIO’.
UNIO heeft een eigen identiteit maar bouwt op een innovatief veredelingsprogramma voor uien van Takii en de levering en service van plantuienspecialist Go Products en zijn producenten. Takii en Go Products willen met UNIO een duidelijke profilering in de plantuienmarkt realiseren. Erik Vesseur, Head of Sales bij Takii Europe: “UNIO’s missie is om de groei van de teler te versterken. Dit doen wij door een onderscheidend assortiment plantuien aan te bieden wat onder andere uitblinkt in vroegheid en opbrengst, te luisteren naar de behoeften van de teler en de lat hoog te leggen als het gaat om kwaliteit en service. Betrouwbaarheid is hierbij een belangrijke merkwaarde. De slogan ‘set to grow’ onderstreept de missie van UNIO.”
Meer over UNIO en het UNIO assortiment is te vinden op de nagelnieuwe website www.settogrow.eu
Eerder dit jaar ondertekenden beide familiebedrijven een samenwerkingsovereenkomst op het hoofdkantoor van Takii in Kioto, Japan. “Een mijlpaal in onze samenwerking en voor mij persoonlijk een bijzonder moment. Na 18 jaar pionieren is Go Products, ook mede dankzij mijn zoon Arjen, uitgegroeid tot de professionele organisatie die ik voor ogen had.”, aldus Hans Goud, oprichter en mede-eigenaar van Go Products.
De afgelopen maanden hebben de twee bedrijven achter de schermen gestalte gegeven aan het nieuwe plantuienmerk ‘UNIO’.
UNIO heeft een eigen identiteit maar bouwt op een innovatief veredelingsprogramma voor uien van Takii en de levering en service van plantuienspecialist Go Products en zijn producenten. Takii en Go Products willen met UNIO een duidelijke profilering in de plantuienmarkt realiseren. Erik Vesseur, Head of Sales bij Takii Europe: “UNIO’s missie is om de groei van de teler te versterken. Dit doen wij door een onderscheidend assortiment plantuien aan te bieden wat onder andere uitblinkt in vroegheid en opbrengst, te luisteren naar de behoeften van de teler en de lat hoog te leggen als het gaat om kwaliteit en service. Betrouwbaarheid is hierbij een belangrijke merkwaarde. De slogan ‘set to grow’ onderstreept de missie van UNIO.”
Meer over UNIO en het UNIO assortiment is te vinden op de nagelnieuwe website www.settogrow.eu